onsdag 11 april 2012

Hej!
Idag har det varit en rätt så lugn dag..
Det började med att jag fick räkna och markera telefonerna som hade kommit med posten. 
Sen hjälpte jag några kunder men att byta simkort..
Efter det var jag på lunch.. Och när jag kom tillbaka så kollade jag på lite hur dom gör när dom skickar in telefoner på lagning,sen var det rätt lugnt  så jag fick sluta vid halv tre istället. 

Det var min andra dag på Telia :)



Jag vet att det är lite sent men nu kommer mina förväntningar av PRAOn på Telia.

Jag skulle gärna vilja veta hur det funkar att jobba i en butik. Sen vill jag också lära mig mer om telefoner och om hur dom fungerar. Och vad dom tycker om att jobba som telefonförsäljare :)

Det var nog allt,...  ha det bra /Jakob

1 kommentar:

  1. Hej!

    Kul att träffas idag och att läsa lite om din prao. In med ngt foto eller så. Det gör det mer intressant att hänga en stund här på din blogg.

    Påminner om uppgiften som jag har skrivit om på FB.

    Ha det got så ses vi på måndag.
    / Niclas

    SvaraRadera